28 september, 2008

Hmm...dålig uppdatering av mig..!!!!

Ojojoj vad dålig jag har varit på att uppdatera...=).. Det måste det bli ändring på..!!!!!

Ska väll börja med att skriva lite om gårdagen...
Vi var hos mamma hela dagen för att hjälpa henne att rensa upp i lägenheten och kasta massa skit....
Vi kastade typ allt..hehe..nä, inte riktigt med det kändes nästan så... vi gjorde en grovrensning och fyllde säkert 10 svarta sopsäckar med saker som skulle slängas och sen var det ju ett fullt släp med massa möbler och vad vet jag...herre gud..hehe..sen körde mamma och Eric ut alla Chrilles saker till honom....
Mamma ska ju inte behöva flytta runt på skit och grejor i onödan... eftersom hon ska packa ner hela lägenheten så är det ju onödigt att packa ner sånt hon ändå inte behöver eller ska ha!
Vi var även förbi i Åker för att titta på en likadan lägenhet som hon ska flytta in provisoriskt i (Toves kompis lägenhet) för att se hur mycket av möblerna hon får med sig...resten måste ju magasineras...
På vägen hem till mamma igen så åkte vi förbi och handlade med pizza hem..=)...alla var ju helt slut...Efter maten vilade vi lite och sen åkte vi hem...!

Det var gårdagen det...vi var jättetrötta när vi kom hem...=)

I morse gck vi upp vid 8 tiden som vanligt...
Jag och Hector gjorde i ordning oss för att åkte till Mariefred...det var klädbytardag i mariefredskolans matsal som vi skulle föbi och kika om man kanske skulle hitta något fint....hehe..hmm not..!!! Det blev ingenting....
Vi kom dit till halv 10 då det öppnade....och jag lovar det var kaos....hur mycket folk som hellst..som slet och drog i alla kläder och saker...dom fyllde IKEA kassar...fattar inte..jag stog som ett frågetecken och bara tittade på...hehe... riktig djungel....galna människor!!!!
Träffade Madde och Emma där också..Madde hade hittat några par byxor till Lucas....
Det är ju billigt och bra men själv hittade jag inget......tittade väll inte så noga heller....

Sen åkte vi hem och hämtade Eric för att åka och storhandla...innan handlingen åkte vi förbi på mcdonalds för att handla 2 cheeseburgare till mig..ja gvar sååå himla hungrig...men det skulle vi ite ha gjort..för utanför Willys stod det scouter och sålde kokt korv m.bröd för endast 1:-...hur sjukt som hellst..så Eric fick ena min burgare och så tog vi en varsin korv också...hehe!
Det blev inte så mycke mat denna gång...hade rätt mycket hemma redan som måste ätas upp....
Sen var det bara hem och packa upp....

Vi har inte gjort så mycket mer idag....jag har städat som vanlig..=( och så tog Eric och gick ner med massa grejor till förrådet...står ju bara i vägen här inne i lägenheten!!!

Hector har ätit en halv burk idag med...men det blev ingen kvällsgröt idag för han somnade redan vid halv 6 och sover fortfarande...min trötta lilla älskling...men det blir nog en tidigt i morgon bitti...tyvär..=(

Hmm i morgon jobbar Eric förmiddag...så det blir väll att slappa lite för mig och Hector här hemma....sen ska jag köra Tove till veterinären vid 1 tiden....hon ska dit med lilla Caspar...sen skulle hon väll med något tåg också efter det...
DEt är vad jag vet att jag ska göra i morgon...hehe...kul va????

Nej nu ska jag göra i orndning mig för natten.....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker