13 september, 2008

Gåstol till Hector...

När min magvärk blev lite bättre så tog vi och åkte till Eskilstuna för att köpa en gåstol till Hector.Vi köpte en som både kan gunga och rulla... när vi kom hem och Hector fick prova den så tyckte han det var jätteroligt...!
Vi trodde väll först att han inte skulle nå ner till golvet, men det var absolut inga problem!

Hector i sin nya gåstol....

Hector har precis somnat efter mycket om och men, han har inte riktigt varit sig själv idag... varit världigt gnällig! Men nu sover han och jag hoppas att natten blir bra.=)
Idag när Hector låg i babygymmet så grappade han värkligen tag om nallarna som hänger ovanför... det har varit lite svårt förut, då han bara viftade förbi och missade...men nu går det hur lätt som hellst..=)

Min stora älskling bara växer och växer, jag förstår inte att tiden går så fort....
Hector är min älsklingskille och världens underbaraste....han har dom vackraste ögonen och det finaste leendet ett liv kan ha....min Hector!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker