02 september, 2008

Nu ska jag gå och sova...zzzz

Jaha nu är det natt och jag ska precis gå och lägga mig, ska bara skriva några rader först...

När Hector hade somnat där vid halv 3 så sov han ända till 18.10...jag visste att han var trött, men inte så trött!
Han var glad i ca 1 timme sen gick det nerför igen... han var gnällig och somnade vid 19.30 för natten, han ligger här i sängen och sover så sött...
Jag ska ge honom lite mat innan jag somnar, annars kommer han garanterat att vakna om någon timme för att vilja äta.

Förresten så har jag börjat träna lite smått på min boll...=) rullar runt här i v-rummet och ser nog väldigt rolig ut..hehe. Ja jag har nu gjort det i 3 kvällar i rad och det börjar kännas i musklerna kan jag säga, men i morgon så börjar jag nog att "rulla" både morgon och kväll.... Det tar mera då och går lite fortare...
Måste ju få lite muskler!!! =)

Nu ska jag gå och sova...natti natti

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker