11 september, 2008

Mina små Änglar sover så sött..!!!

jaha då sitter man här igen då =)...
Idag så har jag och Hector bara tagit det lungt..så skönt.
Fast jag har tvättat och vikt tvätt, rengjort golvbrunnen i badrummet och plockat o fixat... eh ja jag har tagit det lungt..hehe.. för mig är detta att ta det lungt.!=)

Eric kom hem från jobbet för en stund sedan och la sig i soffan, han somnade typ på en gång....så då la jag Hector hos honom, eftersom han också sov...Hector har nu sovit sen klockan 13...alltså snart 3 timmar..??? Han måste ha varit jättetrött....
Dom är ju såå söta mina killar när dom ligger där och sover tillsammans...det är så att man kan äta upp dom..!=)

Jag skulle behöva rensa ur linneskåpet, dammsuga och skura...... får sätta igång innan mina grisar vaknar..
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker