06 september, 2008

stress, stress, stress......

Denna dag har inte alls varit kul....
Först så har jag varit uppe i Eskilstuna med mamma i flera timmar för att hitta något till mig att ha på mig på dopet..jag hittade väll lite men vi får se i morgon hur det blir på den fronten.!!
Hector var jättesnäll faktiskt hela tiden.. helt otroligt för han brukar tröttna ganska snabbt på att shoppa..hehe...

Vi kom hem vid halv 4 ungefär, då åkte vi och hämtade michelle..... efter det så åkte vi hem igen för att hämta det sista till dukningen och fikat och tog och åkte ut till vansö för att fixa det sista!

Vi var inte hemma förrens vid halv 8 ungefär.. hela dagen har varit stressig och jobbig....
Så nu är jag så himla trött, det är därför jag skriver så himla kort....
Nu ska jag snart sova....zzzz...ska upp tidigt imorgon...=(

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker