26 oktober, 2008

Sängen nästa...

Nu börjar man bli lite trött också...kanske dags att gå och sova!

Måste först gå och diska Hectors flaskor...=(
Eric skulle ha gjort det innan han åkte till jobbet men han drog ut på tiden och tillslut så hann han inte göra det...undrar om han gjorde det med flit..? Japp, jag tror det..!

I morgon är det en ny vecka och jag har inget alls planerat..supertrist..!
På Onsdag vet jag iallafall att det blir öppnis och att vi åker upp till min pappa i Hofors på fredag och ska spendera helgen där..annars är det tomt på schemat...

Just det, måste kolla upp vilken dag det var fotografering på öppnis... jag har för mig att det var någon dag denna vecka... jag hoppas verkligen att jag inte har missat det...!
Vill ju dit och fota min underbara Hector då..=)

Nu ska jag gå och diska sen ska jag krypa ner brevid mitt mirakel som ligger och sussar så sött i våran säng..!

God natt älskling om du läser detta....hoppas du kan hålla dig vaken inatt..=)
Puzz på dig!

Älskar mina Änglar

2 kommentarer:

Anonym sa...

diska flaskor för natten gör jag varje kväll. HA!

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

Jasså..=)

Lilypie 1st Birthday Ticker