24 oktober, 2008

Hallå....plocka undan efter dig!!!

vilken stressig morgon...!!!!

Jag fick sovmorgon till halv 10 ungefär...Eric tog Hector på morgonen men det är ju inte så bra att sova så länge för mig för att jag känner att jag inte hinner med någonting!!

Eric kom in och väckte mig och sa att jag skulle komma in till badrummet..jaha sa jag och gick in dit och då visade han att han hade försökt att klippa sitt hår själv...hehehe!!!
Och jag var ju inte direkt på humör att ställa mig och klippa hans hår då...vem vill göra det direkt när man vaknar?? Inte jag iallafall...man ser ju nästan i kors ju så man vet aldrig hur det slutar..=)
men jag ställde mig och klippte hans hår...Hector låg ju ändå och sov så....men så blev det ju som jag anade..inte bra...hehe....jo men det blev bra men så råkade jag klippa av för mycket runt ena örat...hahahahha men han ville ju att jag skulle klippa honom.. så då såg han förjävlig ut.!! så det var ju bara att klippa andra sidan likadant och senvar man ju tvungen att korta ner allt hår....men det ser ju inte så farligt ut men det är inte snyggt heller!
Men detta var ju inte vad jag hade planerat in i min dag så då vänds allt upp och ner för mig..jag är en sån person som behöver planera dagarna annars blir jag lätt stressad..vilket jag blev nu och kände att nej nu sätter jag mig ner och skriver så kanske jag lugnar ner mig!!

Vi ska nämligen hämta Michelle vid 12 i mariefred så det är ju lite brottom....

Men iallafall så efter jag hade klippt Eric så var jag tvungen att ge Hector sin lunch...det blev pasta&kyckling idag....det dög..! Men det var nog inte det bästa han har ätit men han åt upp det ändå..=)

Sen var jag tvungen att plocka ur diskmaskinen för det klarade ju inte Eric av att göra igår efter han hade ätit middag..så han hade ju även ställt all skitig disk i över hela diskbänken...och det fick jag ta hand om...åhh fan han är ju vuxen, elleR??
Jaha medanst jag höll på med det så skulle han själv sätta sig ner och käka sin goooda frukost..vill du ha?? frågade han.. ja visst nästa år då elleR??
Jaja in i badrummet för att köra duschen över hela rummet...det var ju hår överallt..och det fick JAG ta hand om..åhhh vad irriterad jag blir ibland!

Att vuna människor inte kan plocka undan efter sig!!

jag räknade ut det att står jag i köket och plockar all disk och sånt (utan matlagning) 1 timme om dagen så slutar det med att jag har stått i köket i 15 dygn totalt på 1 år....
hur sjukt är inte det?? Och det är för att plocka undan efter andra!!!!!

Jaja men nu måste jag nog göra i ordning mig...måste betala räkningarna också...jätteroligt!!! NOT!!

Sen ska vi hämta michellle och efter det så ska fåren matas och sen ska vi storhandla....så vi har lite och göra idag....nej nu måste jag dra!

Tjohej

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker