21 oktober, 2008

Vill sova men kan inte..=(

då var allt fixat..tvätten är vikt och allt är undanplockat..... så då dlipper jag göra det i morgon bitti.=)

Det jobbiga nu är att jag är inte ett dugg trött... blev pigg av att fixa här hemma så jag försökte leta efter andra småsaker att göra men det fanns inget...är fint och rent här hemma som vanligt..fast jag skulle nog behöva damsuga lite i morgon..för hunden fäller ju så mycket hår..=(
Det är nog det värsta som finns...hår!! Det tar alldrig slut..men det är lugnare nu..men när det är dags för pälsbyte på våren och i lutet på sommaren är det hemskt!

Nu skulle jag tex ha kunnat sortera och fia med alla foton..men så har man inga pärmar så då är det inte så kul..! Eller rättare sagt det funkar inte..har ju inget att sätta som i...hehe.

Satte mig för att kolla om det örjar någon bra film...då brukar jag sega till mig. För är dom bra så måste man ju vara vaken..men då somnar man istället..=)
Det är så tråkigt att somna varje gång det är någon bra film på tv...och sen få fråga Eric hur den slutade...det är nog det han är sämst på att göra...PRATA..hehe..han är så himla dålig på att förklara saker och han säger inte så mycket.. jag vet inte om han har någon strategi och hoppar över vart 5:e ord..konstigt nog så tycker han själv att han förklarar jättebra men att alla andra fattar trögt..! hmm...
Ja det är min stora NÖT!

Men i allafall så gick det ingen bra film...=(
Eller det går ju en film som börjar nu....
"Farväl Bafana".. den handlar om en vit sydafrikan som i 20 år var Nelson Mandelas fångvaktare....
SÅ jag ska väll kanske ge den en chans....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker