26 oktober, 2008

Ont i min tå...*snyft*

Idag har vi varit ute på Åsby...
Vi åkte direkt dit efter att vi hade kört hem Michelle...jag gick även förbi mamma och lämnade hennes nyckel och hämtade mitt bankomatkort samt lite grejor som är stoffers...
ute på åsby så åt vi mat..det bjöds på potatis med hemmagjorda biffar och löksås, jättegott.=)
Och Hector fick äta sin kvällsgröt därute eftersom vi inte hade hunnit hem...han åt och han åt och ville ha mer även fast det var slut så han åt även en halv burk med fruktpure...
Jag ska nog öka portionen med en msk så att han blir mättare på gröten...han behöver det! Man måste ju få äta tills man blir mätt...=)

Just nu sitter Eric nere på govet bravid Hector som sitter i sin gåstol...och dom tittar på fotboll på tv..hehe mina söta killar!

Jag tror jag har brutit ena min tå...den som sitter närmast lilltån. Den är alldeles blålila och det gör skit ont..!!!
Precis innan vi skulle åka till Mariefred med Michelle så springer jag rakt in i ena soffans fot med min fot...Aaaaaaaaajjj, det gjorde så ont att jag började gråta..*snyft* Men alltså det var helt sjukt vad ont det gjorde!!!!
Jag slog i alla tårna men det var denna lilla tå som tydligen fick ta den hårdaste smällen... Och är den inte bruten så är den skapligt stukad...
Jag blir så irriterad, precis när man har kommit igång med att gå minst 1 timme om dagen så gör jag illa tårna..=( Nu är det ju skitsvårt att gå...det gör ju sååå ont hela tiden!
Men i morgon är det dags, det är bara att ta sig i kragen och gå ut...jag måste ju...!!!

Nu ska jag ge min lilla Hector lite massage.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker