22 oktober, 2008

Godmorgon Världen...!!!

då sitter man här som en hösäck och är trött som vanligt..=(
VI har varit vakna i ca 20 minuter och inget går det på tv heller...hmmm snart börjar iallafall VAKNA men 20 minuter är lång tid när man är trött...ZzZzZz

Hector vaknade först för att han var hungrig så jag gick upp och gjorde en flaska åt honom och när han hade ätit klart så häll han precis på att somna då han börjar hosta lite igen...vilket tydligen oroade hunden mer än någon annan...han flög upp i sängen och då sparkade jagner honom sen stog han och flåsa bredvid mig och Hector så VI vaknade så glatt.....NIX..inte glatt iallafall....hmm i fotsättningen får hunden sova i hallen när Eric har gått till jobbet på morgonen...för han är alltid så konstig när Eric är borta...typ som att han får abstinensbesvär eller nått...!? Några gånger om dagen så går han ut i hallen för att lukta på husses jacka och vifta lite på svansen som om han fick en kick...sjukt! Jaja men sen går han och lägger sig i lugn och ro....snacka om beroende!! EH..japp

Hector sitter nu i mit knä och tittar på när jag skriver...oj där kom en rap..=)

Åhh jag som hade velat sova till minst 7 idag...=( men men det går inte att göra nått åt..det är bara att le och se glad ut..=)
Får ta och sitta här och mysa med min Hector istället...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker