24 oktober, 2008

Snabbis på Mcdonalds...=)

SÅ där nu har jag precis varit och hämtat michelle...jag åkte själv för Hector låg och sov när vi skulle åka så då tyckte jag det var onödigt att klä på honom alla kläder och packa in honom i bilen...så Eric stannade hemma med honom..!
Jag och Michelle åkte förbi McDonalds på vägen hem och åt lite...jag tog två cheeseburgare och Michelle ville ha pommes....så delade vi på en vaniljmilkshake...mmm det var gott..!
Synd att det ska vara så onyttigt bara....=)

Nu sitter Michelle och käkar russin och Hector sitter i gåstolen och blir sur för att han inte får några...! Tokkille....

Eric åkte precis ut till åsby för att mata fåren... sen när han kommer hem så åker vi och handlar... det behövs kan jag tala om...!!

Nu ska jag gå om kolla vad som behövs handlas...kommer alltid hem med saker som man har hemma...tex som förra gången så köpte jag två flaskor flytande smör..och så hade jag 2 redan hemma...så det var lite onödigt!!...hehe...och det var inte det enda som blev dubbelt..!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker