29 oktober, 2008

Hemma..=)

Nu har vi precis kommit hem ifrån öppnis...det var lagom mycket folk där idag.
Men det var bara jag och Linnea från "tjejgänget"..=) Konstigt? Vart var alla?
Men vi hade det trevligt och kul ändå..=)
Hector hade jättekul på första sångstunden...det är ju så underbart att se när dom börjar uppskatta saker och ting..sötis!
Han somnade även precis när vi skulle åka hem så jag lät honom sova i 20 minuter innan jag klädde på honom alla tjocka kläder...och så klart så vaknade han till då.
Så nu liger han här i soffan och myser med sin napp och snutte och vilar lite...för jag tror nämligwen att han är supertrött...!
Han har ju bara sovit i totalt 40 minuter sen han vaknade imorse..

Ja tror att magen börjar bli lite bättre...fast det märks ju mest när han ska somna in på kvällen...så vi får se ikväll. Hoppas hoppas....!

Eric skulle åka ut till Åsby för att byta bromsskivor på bilen nu..men ringde precis och sa att han kommer hem igen för dom var slut på mekonomen...det skulle komma in fler i morgon, så han får ta det då istället....hehe

Jaha vad ska man äta till middag ikväll då??
Jag är så trött på att alltid, samma sak varje dag...middagen?? Vad bilr det till middag?
Någon som har något förslag?

Nu ska jag försöka få min älskade son att sova....

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

EmiliasMamma sa...

Jag&Emilia skulle ha kommit. Men jag är så himla trött idag så det blev en hemmadag istället. Vi kan väl ta en fika någon dag??

Lilypie 1st Birthday Ticker