30 oktober, 2008

På väg ut i kylan!

Sådär, nu är vi redo för att ge oss ut på lite äventyr...! Det är ju inte direkt någon värme ute heller...brrr...!

Vi ska ju möta Linnea och Nova nere på stan vid halv12 för lunch men innan det så hade jag tänkt att gå förbi öppnis en stund...är ju redan klar så då kan man ju lika gärna hitta på något!
Sen gjorde vi även ett handavtryck i gips igår som säkert har torkat nu och då kan jag ju hämta den..=)

Fast jag blev lite hungrig nu..äh jag tar en banan och sen ska jag bara klä på Hector lite kläder sen så bär det av.

I morse fick jag sova till kvart i 7..Hector vaknade inte en enda gång sen igårkväll när jag gick och la mig...hur skönt var inte det..? Superskönt! Han har inte lika ont i magen längre men jag märker att han besväras av det lite grann så vi får se om det blir bättre under dagen...han römde nämligen magen i morse så det hette duga, helt otroligt vad det får plats mycket i dessa små bebisar...! Hoppas på förbättring, mest för Hectors skull, det måste ju vara jobbigt att ha ont i magen hela tiden..men även för min för det är ansträngande och gör ont i mig med...! *snyft*
Men nu verkar han superglad när han sitter i sin gåstol och leker...vilket är väldigt positivt..=)

Nej det var bananen och kläderna ja, senut på promenix till öppnis!
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker