22 oktober, 2008

SE HIT...!!!

Halloj..tänkte vända mig direkt till mina läsare nu....!

Jag märker att jag får fler och fler läsare för varje dag som går och det vore trevligt om ni ville ge lite respons och diskutera vissa ämnen...
Ni behöver absolut inte känna att ni måste men det vore kul....

Jag ser ju att jag har massor av läsare men som sagt det vore kul om ni ville lämna ett litet fotavtryck...lägg en liten kommentar, berätta om er själva eller så kanske du har en egen blogg som du vill berätta om och få läsare till... ??

Ja ni får helt enkelt skriva vad ni vill...=)

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Angelica heter jag är 19år och har 2 barn, Noel och Milton. Är moster till din brorson hehehehe
Min blogg är
metrobloggen.se/noelochmilton

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

hehe jag vet ju redan att du läser..=) Men kul ändå.!

Anonym sa...

jaha hehehehee

Lilypie 1st Birthday Ticker