25 oktober, 2008

Shoppingdag..!

SÅdär nu ar jagäntligen tid att slänga ner rumpan i soffan för en liten stund..=) Eric sitter och kollar på fotboll och Hector & Michelle leker här på golvet..!
Vi har precis ätit middag... det blev stekt kött med ris och chilisås...det var jättegott.!

Idag har vi varit uppe i Eskilstuna och shoppat i Tuna park..
Det var hur mycket folk som hellst...sit jobbigt då ingen har någon respekt alls för att man har en barnvagn...man blir så himla förbannad....det är nästan så att dom springer över vangnen hela tiden! Och bär man på sin bebis så stöter dom till en och ser sig inte för heller..jag tycker det är så konstigt för jag är väll inte den enda här i världen som har barnvagn och barn! Eller??
Och när jag ser någon håller i sin bebis inte fan går jag rakt in i den personen då eller knuffar undan den....eller springer in i någons barnvagn....! Helt sjukt!
Iallafall så hittade jag ganska mycket kläder till Hector och några sjalar...sen fick han även en ny leksak som han tyckte jätte mycket om..! =)
Själv köpte jag ett par skitsnygga stövlar...sen köpte jag en stickad tröja och en svart top samt lite nya underkläder..just det jag köpte en ny plånbok också, vilket behövdes för jag har ingen...hehe..har haft Erics fula skinnplånis som verkligen är killig...och det är det slut på...nu har jag en egen FIN...=)
Ja det var väll det mesta..
Vi åkte förbi godislagret i industriområdet på vägen hem och köpte lördagsgodis...mmm. Och en liten burkläsk var.. mer än så ska jag inte dricka...en liten 33 cl coca cola är inte så farligt.!!

Snart ska vi ut och gå en liten kvällspromenad....eller iallafall runt 1 timme ska den vara på. Och så får vi hoppas på att Michelle orkar gå hela vägen..! hon brukar gnälla redan när vi har kommit utanför dörren över att hon är trött i benen....Även fast hon gnäller lite så vet jag at thon orkar så jag tar inte dessa små ord på så stort allvar..hon är bara lite lat..=)

Nu ska jag gosa med min älskade Hector som har varit världsbäst idag när mamma har shoppat!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker