30 oktober, 2008

Våran dag...

Så där, nu sover Hector och jag fick precis huvudvärk..kul? Nej!!

Idag har jag gått massor... super duper duktig känner jag mig.=)
Först gick vi till Öppnis för att hämta gipsavtrycket på Hectors hand..den blev jättefin..! Och så stannade vi kvar i ca 40 minuter och lekte lite...sen blev han så trött så då klädde jag på honom alla kläderna och la honom i vagnen och han slocknade direkt..
Han sov bara medanst vi gick ner på stan, alltså typ 20 minuter...

Gick runt och tittade lite i affärerna medanst jag väntade på att Linnea och Nova skulle dyka upp...och när jag gick inne på Lindex och tittade så kollade jag om det fanns någon snygg vinteroverall till Hector, men jag tyckte ju inte det..en dom i storlek 86 på nästa avdelning var rätt så snygga..då kunde man välja mellan overall eller jaca+byxa.
Så jag funderade på att köpa i 86...det kan ju inte vara så stor skillnad på 80 och 86?? eller?
Han har ju 74 nu och jag tänkte köpa så han kan ha hela vintern...ähh vi får se. Jag skulle vilja åka till P.o.P för att titta, dom har ju jättebra ytterkläder! Där vet jag att jag kommer att hitta något jag vill ha men det är ju så himla dyrt..=(

När Linnea kom så satte vi oss på Aroom...som vanligt.hehe!
Hennes kille Stefan dök upp efter en liten stund också...det var trevligt att få träffa honom också..! Sen Kom Tony och lilla Liam förbi och stog en stund och pratade..
Precis när han hade gått så kom Anneli & Oliver med deras sällskap - hon skulle nämligen fika med en ny bekant som ska barn nu i slutet av november... - Och jag fick en chock när jag såg att det var Mickis..=) Så dom slog sig ner hos oss och vi satt och åt lunch allihopa...!
Grattis Mickis till den stora magen...!

Sen vid 12.40 så gick jag och Linnea med barnen upp till Olivehällskyrkan för att gå på babysången där..
Men tror ni att det var något eller?? Nopp, det var helt dött därinne...inte en kotte..hehe
Där hade jag lurat med mig Linnea att kämpa sig upp för den oändliga backen och så var det inget där...snopet va..! hehe
Så vi gick hem till mig istället...
Barnen lekte lite och vi satt och snackade strunt....hehe..En riktigt trevlig tjej den där Linnea...=) Den där..hehe...så jag säger! Och hennes lilla Nova är ju sååå söt..!!

Jaha sen åkte hon hem med 14.48 bussen och jag satte igång en tvättmaskin och gav Hector lite mat...och nu sover han...=)
Det var min dag...

nu ska jag sätta igång och hänga tvätt och städa och packa....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker