30 oktober, 2008

Förberedelser....

sådär nu är det kväller och jag sitter och tittar på Hells kitchen..super bra program..hehe! När det är slut så ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad och läsa nya tidningen vi föräldrar som kom med posten idag...

När Hector hade somnat på eftermiddagen så satte jag ju igång med sädning, packning och tvättning...
Eric kom hem runt halv 5, han hade ju varit på åsby och bytt bromsskivor och satt på vinterdäcken...då satte han igång och träna medanst jag satte igång med maten...Hector vaknade typ då också och fick lite gröt.
Sen efter maten så hoppade Eric in i duschen med Hector och satt där en stund och lekte...Hector verkligen älskar vatten, och få vatten i ansiktet är ju inga problem...hehe
Bada är det roligaste och mysigaste som finns..=)

Sen så blev Hector super mysig och myste med mamma en lååång stund och somnade sen vid halv 8...hur trött som hellst!

Eric var nyss och bytte torkarbladen på bilen nyss...och så var han till tvättstugan och la in den blöta tvätten i torktumlaren där....måste ju ha den torr tills i morgon..!
Annars så använder jag ju aldrig tvättstugan eftersom man har tvättmaskin hemma...och det är guld värt...diskmaskin o tvättmaskin underlättar i vardagen något enormt...

Nu ska jag fortsätta att titta på Hells kitchen

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker