28 oktober, 2008

Min stackars lilla bebis...

Min stackars lilla pojke har så ont i magen...hela morgonen har han bökat och gnytt...man får sitta och massera och guppa honom hela tiden! Nu är jag ganska trött i mina armar..=)
Men vad gör man inte för det bästa man har? ALLT!!!
Nu verkar det ha lugnat ner sig lite, han sitter i sin gåstol och leker men det börjas väll snart igen..

Fotografen som är på öppnis idag ringde och bytte tid för oss...så istället för klockan 13.45 så sa vi vara där runt 13..för han hade ingen inbokad därimellan och kände välll att det var onödigt att sitta där i en timme och vänta...hehe
Men som tur var så kunde jag ju byta..=)

Jag bara hoppas att Hector kommer att vara glad och inte ha ont när vi är där..man vill ju inte att han sitter och gråter!

Nej nu ska jag ta ocg göra i ordning mig... käka lite frukost kanske..? jag är faktiskt jätte hungrig, men det är inte alltid man får tid till att sätta sig i lugn och ro och äta..! Man har ju en Hector som sitter i knät då och kämpar för att få min mat...
Men nu blir det frukost, jag får passa på medanst han sitter och är glad.

Nu började musses klubbhus på tv....hehe..Hector blir som förtrollad när det är på tv, han tycker det är jättebra..=) min lilla sötis!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker