29 oktober, 2008

promenixen avklarad

Sådär då var promenixen avklarad...det var inte så skönt att gå idag, jag var för trött kände jag så det blev bara jobbigt..=(
Men men, nu är det gjort och man kan känna sig stolt...
Vi gick förbi matpiraten och köpte mjölk också, Eric fick gå in själv för annars vet jag att jag kommer ut med en onödig liten cola..hehe

Det är alltså supersvårt att sluta med detta gift!
När jag skulle sluta röka när jag fick reda på att jag var gravid så var det hur lätt som hellst. Men detta...? Nej, det är hemskt vad svårt det ska vara....

Hector har precis ätit en portion gröt med lite fruktpure till efterrätt....och pyjamasen är på så nu är han klar för natten..=)

Eric sitter och leker med Hector..och han har superkul...pappa är det bästa som finns..näst efter mamma såklart...hehe

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker