28 oktober, 2008

Facebook djungeln

Jaha då har man skaffat facebook..hehe
Sitter just nu och försöker förstå hur detta klotterplank fungerar...tycker det är så himla mycket tjafs överallt....rörigt tycker jag..=)
Sen att allt var på engelska gjorde inte saken bättre..hehe..men så såg jag efter ett tag att man kunde byta språk till svenska...vilket jag tyckte vore ganska klokt av mig att göra..=)
Djungeln blev då lite tydligare och lättare...

Och klockan tickar på som vanligt...
Nu är det nog dags för sängen. Annars är man väll inte så mycket till sällskap i morgon..!

God natt älskling...tack för att du diskade fladkorna=)
Miljoner puzzar och kramar från oss

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du behöver verkligen kontrollera dina stavningar! haha

Lilypie 1st Birthday Ticker