27 oktober, 2008

Stor i maten

Nu har Hector precis ätit gröt...herregud vad en sån liten person kan få i sig mat!
Jag ökade hans portion med gröt med 20% och han åt upp allt utan problem och sen åt han nästan 1/2 stor burk med päronpure + 1/4 liten burk med kartinplommonspure...
Jag tycker att det är super mycket..hehe..men är man hungrig så är man..! Och han kommer att bli stor och stark..=) Jag hoppas att intresset för mat fortsätter även när han blir lite större...annars kan det bli lite jobbigt om han blir för kräsen..! Men nu älskar han mat och äter mer än gärna!! =)
Min stora kille..!

Hector sitter i sin gåstol och leker och vilar maten lite..hehe. Det blir nog ingen klädprovning idag, jag tar det i morgon istället för Hector har redan pyjamasen på sig och är redon för natten så jag känner mig lite taskig om jag ska böka med honom nu.!

Eric står och lagar mat..=) jag har så duktiga killar!
Det blir tagliatelle med köttfärssås..som vanligt nör Eric lagar mat..hehe!

Ikväll är det tv kväll...
Först färjan sen cityakuten och sist men inte minst Prison break...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker