22 oktober, 2008

redan 20 veckor i morgon....

I morgon blir min älskade Hector hela 20veckor...
Tiden går så himla fort....vilket ger väldigt blandade känslor....man är stolt och tycker det är så kul att se honom lära sig nya färdigheter samtidigt som att jag vill ha min lilla bebis så länge som möjligt....!
Utvecklas han i samma takt som hitils så springer han väll när han är 6 månader..hehe..

Träffade 2 bebsar som var 7-8 veckor uppe på öppnis idag och kunde absolut inte förstå att Hector har varit så liten...man glömmer för fort..*snyft*
Sen när man tittade på dessa små knyten så kunde jag inte förstå hur Hector försökte sätta sig i vagnen redan vid 8 veckors ålder...och allt annat som han var så tidig med..! För dessa var så små och hade fortfarande tunga huvuden...men det är ju s det ska vara...=)
Min bebis skulle bara växa upp så fort..!

Älskar min lilla Hector och han komer alltid att vara mammas bebis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

halloj. hoppas att allt är bra med er.. hade tänkt att gå till öpf idag ja med, men fick tyvärr förhinder.. läser att hector försökte sätta sig upp i vagnen vid 8 veckors ålder, wow säger jag.. Duktig kille. amelia blir 8 veckor imorgon och de där tunga huvudet är fortfarande kvar.. ha de bäst. Kram angelica

*Stolt Mamma Till Hector* sa...

Förstår det knappt själv..känns som att man sitter och ljuger för sig själv..hehe! Fast man har ju filmbevis.=)

Anonym sa...

heheh ja men alla utvecklas olika, våran lillaskrutta är som sagt fortfarande lite "hängig" hehe

Lilypie 1st Birthday Ticker