24 oktober, 2008

Tröööööött...!!!!!!!!!!!!!!!

Åhhh nu kan man äntligen andas ut...lite lugn o ro på torpet..!!!

Vi var ju och storhandlade i eftermiddags...allt gick superbra inne på Willys även fast man hade med 2 små barn och det var hur mycket folk som hellst! konstigt, vad ska man förvänta sig när det är fredag och löning??
När jag hade packat all mat och skulle lyfta upp dom i vagnen så gick ena påsen sönder...så hälften ramlade ut i kundvagnen...hmm man kände ur det började koka inombords..hehe.. det är inte kul när nått sånt händer speciellt när det är så mycket folk som ska förbi och fram överallt!!! i allafall så sket jag i och packa om det...=) det ska ju ändå bara in i bilen....
När vi sen skulle in i bilen så ska Michelle gå och öppna dörren fram på passagerarsidan för att hoppa in men hon tar inte i handtaget utan på sidan av dörren och jag stänger igen bakdörren...aaaajjj där var hennes fingrar ikläm mellan fram och bakdörren...snabbt öppnade jag bakdörren igen och av ren rädlsa så skller man ju innan man tröstar...."vad ska du dit med handen och göra" Men sen så tröstades vi och kramades lite innan vi fortsatte att packa in allt!! Så kan det gå men nu vet hon ju att man inte stoppar fingrarna så mellan dörrarna..
Efter Willys svängde vi in på ÖB en snabbis och vi köpte även plåster till michelles fingrar...för allt blir ju så mycket bättre av lite tejp..hehe!

När vi kom hem var Hector superhungrig så jag satte mig och gav honom gröt medanst Eric bar in alla kassarna....
Michelle smakade på Hectors fruktpure och tyckte det vsr gott så hon satt där och åt med honom..=)
Sen var det bara att börja plocka in alla varor...hellst av allt vill man blunda och sen hoppas på att när man öppnar ögonen igen så är allt upppackat och fixat...men vilken fantasivärld ska man leva i då??
SAmtidigt som man plockade varor så lagade jag middag....det blev tacos..riktogt gott faktiskt..=) Michelle fick pasta till köttfärsen istället...
Hector somnade precis innan vi skulle äta så vi kunde äta i lugn och ro...vilkem tur man har...hehe...sen blev vi så mätta och sa att nu går vi och dör i soffan...Jag plockade undan och gjorde rent i köket och det slår aldrig fel...
Precis i samma sekund som jag slog ner rumpan i soffan så hör vi "äh äääh" från sovrummet...hehe vilken tur man har...Hector vaknade.

Men jag undrar då för vilken anledning för han var ju inte pigg direkt....han kom upp och satte sig i mitt knä och skrek i 20 minuter för att visa att han finns...! Sen somnade han av utmattning...stackars liten.

Nu sitter vi iallafall och tittar på Idol... ABBA-tema.
Michelle ligger här brevid mig och sparkar lite försiktigt på mig..varför varför varför????!! Kan man inte få lite lugn och ro..hehe.
Men hon somnar nog snart och sen ska jag bara ta det lugnt och slappna av...

michelles kommentar precis...
-Han har en liten rolig stil....!
Om Kevin i Idol....hehe
Eric - Ja när han pratar....
Michelle - Jahaaa och när han sjunger....!

Hahahah knäppis....5 år och redan så medveten...=)

Det var som när hon inte kunde leka med några på gården för att dom hade gummistövlar...hur sjukt är inte det...hehe!

Jajaj nu ska jag titta klart på Idol...
Tjohej

*Älskar mina Änglar*

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker