29 oktober, 2008

God morgon.!

Nu var det morgon och som vanligt börjar vi morgonen med Josefin, Paul och Jakob på VAKNA..=)

Natten har intevarit kul..
Hector vaknade vid 2 tiden och bökade pga sina gaser i magen...jag masserade och pumpade och det kom några små pruttar men han hade ändå lite ont så jag låg där med honom och kramades i 1½ timme tills han somnade självmant...utan napp till och med. För nappen vill han inte suga på när han har ont i magen...
Jag tycker så synd om min lilla älskling.!

Nu ligger Hector och pratar för fullt här brevid mig..=)
Det konstiga är att han har inte så ont när han är vaken... men när han ska sova så blir det helt plösligt jätte besvärat..?! Kanske för att han slappnar av och känner det mer då?

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker