30 oktober, 2008

godnatt...

sådär då var man nybadad..=) Skööönt..hehe

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig för att försöka komma upp tidigt i morgon för att plocka ihop det sista...
Eric blev hemma från jobbet inatt...det blir ju så ibland...!

Vi åker lite tidigare än vad vi hade tänkt, så lunchen hos Linnea blev inställd för min del, tråkigt..=( Men det kommer ju fler gånger..!
Måste hitta någon bra affär på vägen upp också för att handla någon present till min syster Diana som fyller 8 år i morgon.. Stora tjejen!

Sitter och funderar på om jag ska ta med mig datorn, fast jag har ju inget mobilt bredband så det känns ju lite onödigt och sen hålla på och koppla om internet hos pappa blir ju lite krångligt så den blir nog hemma...fast bara kanske..hehe

Nej nu blir det sängen..ska mysa lite med mina älsklingar..

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker