21 oktober, 2008

Uttråkad och trött

gud vad tråkigt jag har..=(
Jag sitter här i min ensamhet och gluttar lite på House...Eric och Hector ligger inne i sängen och sover..jag ska väll försöka komma isäng skaplig tid idag.

Eric har ialllafall fixat den stationära datorn nu så den fungerar..fast jag har ju min egna lilla dator nu så..hehe! Min duktiga och händiga man fixar allt..=)

Ja just de, Eric köpte ju hantlar på intersport...så han har suttit här hela kvällen och pumpat..hahahaha...han är så rolig. Men ärligt talat så har han fått mycket mer muskler nu än vad han hade innan han började min sin träning..så det ger ju resultat...hmm=) vilket är tur för mig också.! Synd bara att jag själv ser ut som en valross..hehe
Men det ska de bli ändring på...
Sluta dricka så mycket cola och gå långa promenader till att börja med..!

I morgon blir det Öppnis..ska väll försöka vara där till klockan 10... jag och Anneli går dit om det är fint väder..! Annars blir det bilen...men jag vill hellst gå!
Mikaela och Linnea ska dit också...hela ligan=)

Nu är house snart slut och det går inget mer bra på tv..=(
Jag ska gå och hänga tvätten..och vika lite rent som ligger på golvet brevid, sen kanske jag går och lägger mig!

Natti natti
Älskar mina Änglar

1 kommentar:

EmiliasMamma sa...

Jag ska också till ppnis imorrn..Hoppas på att få vara med er, har ju inte kunnat en enda gång när ni träffats trots att jag varit "medbjuden". Ska bli kul att få lära känna dig och Hector bättre=)

Lilypie 1st Birthday Ticker