23 oktober, 2008

Hector sover, Eric tränar, Jag skriver..!

Hector somnade för ca 15 minuter sen...vi försökte ge honom lite gröt innan men han var för trött för att äta...så han får äta gröt senare istället!
Jag värmde på lite mos och en tjockkorv när vi kom hem...jag var skit hungrig, kanske inte så konstigt eftersom att jag inte har ätit något på hela dan..köpte en banan på öppnis innan vi åkte hem för annars hade jag säkert svimmat....det är sjukt att man kan glömma bort att äta mat..!! Och det är ju absolut inte bra..!!

Men iallafall så gick jag och Anneli till familjecentrum och Eric kom fram nästan samtidigt, vilket va bra!..=)
Han brukar vara sen annars...hehe..!
Linnea och Nova hoppar in i den gruppen också eftersom hon är ny här i stan så kunde hon välja lite själv..! Men det var ju tur att vi alla fick plats..=)
Det var ioförsig inte så många andra där heller så..det var vi tre och tre andra...så 6 små knottingar som rulla runt på golvet...
Men vi trodde att dom barnen skulle vara yngre än dom andra men så var det inte..dom var runt 6 månader alla 3...så!
Det känns som man har en liten 6 månaders..för Hector är precis som dom...det är helt sjukt.!!

Det känndes nästan lite onödigt att gå dit för det som hon visade med massagen var inte så invecklat och jag kunde det redan..Men det var ju kul för Hector och det är ju det som är viktigast...!!
Han låg där och jollra och rulla runt som en tok och hade jättekul..=)
Och sen är det ju kul för mig att umgås med vännerna men det kan man ju göra iallfall..!
Efteråt så fick även Hector lite banan..mmm..jättegott!

Eric är inne på Hectors rum och tränar som en liten arbetsmyra..hehe!
själv sitter jag här och väntar på att Hector ska vakna...ska nog gå in och väcka honom för annars kommer han inte somna skapligt för natten senare...!

Jaja detta inlägg blev en aning kortare eftersom det försvann....hmm arg blir jag!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker