29 oktober, 2008

kvällen...

Hector somnade vid 8 utan problem med magont...superskönt tyckte jag. Men han vaknade 40 minuter senare med magknip och har legat i min famn och smågråtit lite i 20 minuter men nu somnade han...!
Jag hoppas att han sover bra inatt.....

Satt och tittade på bonde söker fru förut...hahaha vad jag skrattade när Peter tror jag han heter skulle välja ut sina killar...dom som inte fick flytta in hos honom började tjura som små flickor och även dom som skulle flytta in började gråta över att dom andra skulle åka hem....sen stog dom och kramades allihopa....hehehe

Under kvällen har jag även suttit på facebook och lagt till lite vänner..=)

I morgon blir det fullt upp....jag ska möta upp Linnea och Nova nere på stan för att luncha vid halv 12, efter det så ska vi gå på babysången i olivehällskyrkan...
Jag har aldrig varit på det så det ska bli kul att testa något nytt...och barnen tycker nog att det komer bli kul...!
Vi blir som försöksmäniskor för att se om det är värt att gå dit fler ggr....hehe och är det så, då försöker vi få med hela gänget nästa torsdag..hehe

Efter allt så ska jag hem och packa och städa hela hemmet samt tvätta....för på fredag åker vi upp till min pappa i hofors..! Det ska bli kul...
Det är ju kul för dom att träffa Hector också.!

Just det på fredag innan vi åker så är jag bjuden på lunch hem till Linnea..så trevligt! =) Så det måste jag ju gå på..hehe..men vi åker upp direkt efter det...
Mowgli ska inte med, han får vara ute på åsby så länge...det blir lättast så!

Nu ska jag fortsätta att titta på oskyldigt dömd...

Älskar mina Änglar
*Hector snarkar nu här brevid mig...=)*

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker