21 oktober, 2008

Busiga jag...!

Nu har jag lagt in lite bilder från idag..=)

Hector ligger och sover..han somnade för en timme sen ungefär.! men han sover inte så djupt,för han har vaknat kanske 3 gånger sen dess...

Efter Willys så pkte vi hem och lagade mat..det blev stekt tjockkorv med potatismos..hehe!
Hector fick gröt, och han var alldeles galen...han hade säkert velat äta en portion till..men det är ju inte så bra, då kommer han bara att få ont i magen!

Jag var lite busig idag..hehe
Köpte en liten Cola på willys...men jag har inte druckit den ännu...Men jag har ju inte druckit något på hela dagen igår och hela dagen idag så en liten burk måste jag få unna mig..elleR?? det är såå himla svårt att sluta...det var nog lättare att sluta med cigg och snus...
Jaja jag ska iallafall njuta av denna burk....=)

Tjohej

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker