27 oktober, 2008

Världens chock....

När jag skulle upp i natt för att göra iordning Hectors nattflaska så gick jag bara upp ovetandes om vad klockan var...
Jag gick först på toa och precis när jag går ut ifrån badrummet så kommer Eric hem....VA?? Är klockan redan 6??
Jagfick en ganska bra chock när jag sedan tittade på klockan och förstog att klockan var 6.. men nu undrar ni säkert varför man blir chockad av det?
Jo för Hector har då sovit en hel natt för första gången...=) Stolt man blir..hehe
Han somnade 8 igårkväll och vaknade inte förrens klockan 6 i morse för lite mat....
Helt sjukt att han kunde sova så länge...vilken lyx för mig..=)
Så han fick sin mat och somnade om och så vaknade vi och gick upp vid kvart över 8....!

Just nu sitter han här brevid mig och skäller på sina leksaker...dom gör ju inte som han vill..=)
Han är ju så underbart söt.!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker