27 oktober, 2008

Måndag eftermiddag...

Nu har vi kommit hem efter en tur ner på stan...!

När Eric vaknade så gjorde vi i ordning oss för att åka ner på stan för att handla våtservetter till Hector...vi köpte även en fuskpolo (halsduk) till honom, det blåser ju så kallt nu så det var dags för det...sen blev det även några strumpor till honom, dom han har nu är lite trånga, så jag måste rensa i strumplådan så det lir lite ordning..=)

På vägen hem åkte vi förbi FC för att titta vilken dag det skulle vara fotografering,,och jag hade rätt, det var i morgon..=) Och det var en himla tur att vi åkte förbi där för man var tvungen att skriva upp sig på en lista, annrs kunde man inte bli fotad...phu vilken tur.!
SÅ i morgon klockan 13.45 blir min lilla älskling fotograferad, dom kommer bli så fina...=)
Måste även kika vad han ska ha på sig..! Så ikväll blir det att prova lite kläder för att se vad som blir bäst...hehe..stackarn.!
Men mamma vill ha så ba kort som möjligt..=)

Jag har frågat Eric om middagen hela dan idag...Vad vill du äta? Blir detta bra?? Men han har inte varit intresserad och mina förslag har tydligen inte passat herrn, så då gav jag upp och sa att han får fixa maten bästa han vill....får se om det blir någon middag idag?
Själv är jag super hungrig...men tappade lusten eftersom man inte får någon respons om matvalet!

Hector somnade i bilen på väg hem från stan och sov vidare i vagnen på väg upp ifrån bilen..han sover fortfarnade...men vaknar nog snart och är hungrig...de är ju gröttajm nu..!

Det blir väll ingen promenad idag heller! Men i morgon måste jag promenixa. Kan ju gå tur o retur till öppnis..ja visst det blir super bra..=) Då blir det ungefär 1 timmes promenix totalt..men idag lir det vila. Jag känner mig skit dålig och slapp när jag inte går ut och går..man känner nästan hur kilona lagras..hehe!

Nu fick jag huvudvärk, så jag ska gå och ta två alvedon och sen vila lite!
Eric tränar just nu inne på Hectors rum, hoppas han snart är klar och tar tag i maten.

*Älskar mina Änglar*

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker