28 oktober, 2008

Fotograferingen avklarad

Nu har vi precis kommit em från fotograferingen...Hector ligger och sover i vagnen och Eric är ute med hunden....!

JAg säger bara...herre gud vilken underbart söt son jag har..!
Korten blev helt fantastiska och det var jättesvårt att välja bland alla..jag ville ha allihopa...=)
Men jag valde ett där han sitter och ler..hur söt som hellst...! Det spritter i hela kroppen när jag tänker och ser på min underbara Hector, kan man få en mera perfekt son? NIX!!
Det är så att man gråter av glädje..
Jag är den lyckligaste mamma i hela världen...!

Jaha vad ska man hitta på idag då?? jag behöver en promenix känner jag. Jag tog ju bilen till öppnis idag eftersom att jag bytte tid och inte skulle hunnit annars..!

Nu kom Eric och hunden hem så jag ska umgås lite nu..

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker