27 oktober, 2008

Hector sover, vad ska man göra nu??

Nu har Hector precis somnat...!
Han fick biff stroganoff till lunch idag..han tycker det är jättegott.

jaha vad ska man göra nu då?? Göra i ordning sig eller städa eller bara slappa?
Det är så svårt att välja..hehe
Det finns inte så speciellt mycket att städa...småplocka lite och sätta igång en tvättmaskin kanske..sen skulle det även behövas damsugas..allt detta hundhår är ju överallt...och sprider sig som epedemi i lägenheten! Nu har han faktiskt börjat fälla mindre men det är ju fortfarande mycke hår...=(
Ja men det är väll sånt man får leva med!

Jag har såå ont i min tå..=(
Alldeles svullen och blå...det ser inte klokt ut..! Det konstiga är att det gör ont upp på foten också...
hehe man ska väll inte klaga...det finns dom som har det värre..Men det gör ju sååå ont.! Men har man klarat av att föda barn så klarar man väll av en öm tå..=)

Brr vad det är kallt...
Eric får ta och höja värmen här hemma när han vaknar...det börjar ju närma sig vintertider!
På tal om vintertider...vårat fönster i v-rummet är ju fuktskadat, och jag ringde till HSB för kanske 2 månader sen om det...och då sa dom att det skulle fixas innan det blir kallt eftersom att det kommer att stå öppet där när dom tar ut fönstret! Men ingen har kommit eller ens hört av sig till oss om detta.. jag har ringt och påminnt dom en gång men jag har gjort mitt och vill dom att det sprider sig så är det ju upp till dom!!
Men är det någon som vet om det är farligt att på i en fuktskada?? Jag har ingen aning..jag ska ta och läsa på lite nu tänkte jag..och är det farligt så får dom fan ta och lyfta på sina arslen och komma hit för jag har en bebis!!!

Nu ska jag läsa lite..men först ska jag ut och hämta posten, det kanske har kommit något roligt!? Hoppas på ett kuvert med 1 miljon..=)

TJohej

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker