28 april, 2009

Tisdag

Då var det kväll igen och snart dags för att sova, jag är supertrött och behöver faktiskt gå och lägga mig tidigt idag så jag får en lång natts sömn, förhoppningsvis iaf..

Dagen har varit ganska lugn.

Hector var trött vid 10 tiden så jag försökte få honom att somna men så fort jag la ner honom i sin säng så vaknade han så jag gav upp efter en stund och gjorde i ordning oss istället för att ge oss ut till Angelica.

Vi var väll där vid 11 tiden ungefär och vi har haft en super trevlig och mysig dag tillsammans.=) Det blev lunch och massa prat och sen var barnen trötta så vi tog och gick ut på en promenad och jag o Ellie köpte oss en glass på macken och mumsade i oss..gotti...

När vi kom tillbaka hem till Angelica så var det typ dax för oss att ge oss av då jag skulle vara på Vc vid halv 4. Stog en stund och pratade utanför henne och sen gick vi till bilen.

Jag åkte hem och lämnade Hector hos Eric och sen åkte jag ner till Vc. Nu har jag iaf fått mitt frikort så jag går gratis till läkaren och så nu tills februari 2010. Superbra ju..=)
Samtalet gick bra men jag var helt slut efteråt, det tar verkligen på krafterna det där. Åkte hem och gosade med Hector, jag är så glad att jag har min underbara son. Sen däckade jag i soffan en stund innan det var dags för middag.

Eric hade gjort kyckling, ris och grönsaksröra...Det är sååå gott och Hector fick även han äta den maten och han åt som aldrig förr. Han moffade verkligen i sig ordentligt och inget fick gå till spillo, jag har aldrig sett honom äta så förut, han måste verkligen ha tyckt om maten...=)

Sen gjorde jag i ordning Hector för natten, på med pyjamas och sånt, så satte vi oss i soffan och vilade maten men efter bara några minuter så somnade han, utan välling och redan halv 7. Tidigt men han hade bara sovit i ca 40 miuter på dagen när vi var ute och gick så jag förstår att han var trött. Men han vaknade strax efter 7 och ville ha sin välling, sen somande han gott och ligger fortfarande och sussar sött.

Eric gick och la sig för en halvtimme sen och jag ska snart göra dom sällskap. Är ju som sagt trött och Hector kommer säkerligen att vakna tidigt i morgon så att...

Älskar mina änglar

2 kommentarer:

Tove sa...

Har du slutat att blogga?

Madde sa...

Hej, är det inte dags att blogga lite nu...går in titt som tätt och det ända som jag möts av är Tisdag varenda gång :(
tack för en trevlig dag idag.
Kram

Lilypie 1st Birthday Ticker