18 april, 2009

kalldusch

Godmorgon världen...=)

Idag klev jag upp innan 10, redan vid 9 väcktes jag av Eric som fått ordern av mig att jag skulle vakna då och 20 minuter senare var jag uppe, men det tog emot ganska mycket eftersom att jag är så jäkla trött..somnade nog inte förrens halv 4 inatt, men Hector slocknade direkt när han fick lägga sig i sängen. Så mina killar låg där och snarkade medanst jag låg och försökte somna..

Jag hoppade in i duschen direkt när jag klev upp för att vakna till och värma mig.. Jag frös så himla mycket men tro fan att varmvattnet nästan var slut!! Eric och Hector hade duschat och badat i morse och använt nästan allt varmvatten..=( Så jag fick stå där i duschen och frysa i ljummet vatten...brrr

Eric gick och la sig precis, han hade ont i huvudet och var lite trött så det är klart han får gå och vila en stund, hn har ju ställt upp på mig så mycket när det gäller sömnen.
Hector sitter här i mitt knä och gosar och tittar på Musses klubbhus på tv, han är lite trött så vi får se om han somnar snart eller om han somnar sen när vi går ut..

Till 12 ungefär ska vi möta upp Veronica o Liam för att gå ner på stan och köpa lördagsgodis (till Liam) Och sen måste jag hitta en födelsedagspresent till Hectors kompis Liam som fyllde 1 i onsdags och vi ska på hans kalas i morgon.
Sen antar jag att det blir en tur till lekparken på stan så barnen får leka av sig lite..=)

Nu ska jag gosa med Hector

Älskar min lilla pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker