18 april, 2009

klippt lockarna

Just ja, glömde ju tala om att vi klippte av Hectors underbara små lockar som stack ut vid öronen igår...=(

Motvilligt gjorde vi det eftersom att dom höll på att skavas av, det var ju nämligen bebishåret och dom blev bara tunnare och tunnare så vi klippte av dom och la ner dom i "min första lock" burken...ska sätta ett fint band runt den också men måste köpa det först..!

Så ja vi klippte bort dom underbara lockarna på Hector för att kunna spara dom, annars hade vi ju aldrig mer fått se dom...

var bara det jag skulle skriva.. nu blir det sängen för oss, Hector har fortfarande inte somnat så jag hoppas han somnar gott när vi kommer till sängs.. jag ska iaf försöka sova...

Godnatt... älskar mina underbara killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker