27 april, 2009

God morgon

Nu har vi precis kommit hem, Hector sitter inne i sitt rum och leker och jag satte mig här några minuter. Ska alldeles strax ta och hänga lite tvätt och sätta igång en till tvättmaskin, det tar då aldrig slut denna tvätt.

Natten har varit okej, Hector vaknade vid 3 och bökade lite så han fick en flaska välling och somnade gott sen. Han äter ju inte så ofta på nätterna längre, vanligast är att han inte äter alls, men i natt så fick lite, och han var överlycklig..=)

Klockan ringde vid 7 och vi låg kvar och myste lite i sängen tills det var dags att kliva upp 10 minuter senare. Hoppade in i en dusch direkt eftersom att jag var så jäkla slö och trött, men jag piggnade till lite efter det..=)
Hector satt snällt i sin stol och lekte med sin tandborste och tandkrämstuben under tiden. Sen gjorde vi oss i ordning och Hector fick frukost och sen begav vi oss iväg.

Första vändan tog vi med hunden men när jag kom ner till Vc såg jag att det inte fanns någon plats i skuggan så det var bara att åka hem med Mowgli igen, han kan ju inte stå i solen. Att jag inte tänkte på det när jag åkte för i så fall hade jag ju lämnat honom hemma. Men, men.. Vi kom ner till Vc andra gången vid 8.40 ungefär. Lite senare än vad jag hade tänkt men bara jag tog proverna innan klockan 10 så var det okej.

Det var jätte mycket folk i väntrummet, så det tog ungefär 25 minuter innan vi kom in, men Hector charmade alla tanterna och hade superkul, och tanterna smälte direkt för honom och dom hade jätte roligt..=)

Proverna gick bra att ta, jag är ju så jäkla rädd för nålar men jag är bestämd också ocj jag hade bestämt att jag skulle klara detta utan problem.! och det gjorde jag också, aj sa jag när hon stack in nålen men sen gick det bra, hela 4 rör tog dom.
Sen var det klart och vi åkte hem...

Jag har lite ont i armvecket nu men det går väll över snart. Hector står just nu och försöker att hjälpa mig att skriva hätr så det är bäst att jag ger up nu..=)

Älskar min lilla pluttis

1 kommentar:

annsan_s sa...

Godmorgon!

Ha en skön dag.

Kram

Lilypie 1st Birthday Ticker