11 april, 2009

GLAD PÅSK

Vi ska alldeles strax åka till åsby för att fira påsk, äta god mat och umgås...=)

Igår var jag så jäkla dålig, jag var helt slut. Hade ont i huvudet, halsen, kroppen och var jättesnorig.. så min sjukaste dag var igår.
Jag låg i soffan nästan hela dagen.. den enda gången jag var upp var när jag och Hector åkte ner på stan för att handla lite, men shit vad slut jag var när jag kom hem sen, trodde jag skulle svimma eller nått och svetten bara rann, den gör ju det så fort man rör på sig när man är sjuk..=(

Hector var riktigt BUSIG igår, han röjde och röjde och röjde, han tog nog inte i nått som han fick röra, nej då.. det var blommor, lampor, hunde, ja ALLT! Men det är väll så när man bir frisk, då ska man göra av med all energi på något..hehe

Hector somnade vid 19 igår men vaknade vid 21 igen av att han antagligen hade jätte klåda i öronen, han fick komma upp till oss och han satt och slog mot öronen hela tiden. Så jag tog tops och kliade lite åt honom och han njöt för allt i världen, hehe
Han är så söt när man kliar honom i öronen, han har alltid tyckt om det och tycker det är superskönt!
Men det roliga var att jag fick sitta i 1½ timme och klia i hans öron innan han somnade..hehe Så fort jag slutade så började han slå mot örat och under en liten tid så fick han tag i en tops och försökte själv stoppa in den i örat för att klia..han var sååå söt! hehe

jag förstår att det kliade mycket på honom för det kliar något enormt i mina öron också..

Vi gick och la oss strax innan 11 igår och Hector vaknade och ville ha nattlampan som sitter på väggen på Erics sida av sängen, men fick ju såklart inte som han ville, så han var skitarg i sådär 20 minuter över det, men sen somnade han och sov gott tills han skulle upp....

Och upp skulle han redan strax innan 6..skitkul..NOT!
Jag hade jättesvårt att somna igår så jag låg säkert vaken till efter 1 någon gång så jag var helt slut plus att jag inte kände mig riktigt utvilad och kry, så Eric tog honom och så bytte vi vid halv 9..då jag hoppade in i en dusch och sen tog Hector så att Eric kunde få sova lite till..

Men nu är vi alla vakna och Eric håller på att göra sig iordning, jag och Hector är nästan klara och sen ska Hector få sitt påskägg och sen åker vi väll ut till åsby, måste förbi affären först och handla lite mat till Hector.

GLAD PÅSK

Älskar mina underbara killar

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh du var en tålmdig en som kliade din pojke i örat i 1 1 1/2 timme! Å andra sidan förstår jag att det var ganska oeomoståndligt att se honom njuta av det också./Frida

Lilypie 1st Birthday Ticker