20 april, 2009

God natten

Nu är klockan halv 2 och jag är faktiskt trött för en gångs skull.. jätteskönt!

Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och hoppas på att jag somnar snabbt, har innan halv 3 som mål iaf så får vi se.. jag hoppas jag somnade snabbare.

I morgon så ska jag till läkaren och då ska jag ta upp detta med sömnproblemen och så ska jag fråga om dom kan kolla om jag måste ha penicillin mot bihåleinflamationen som vägrar att ge med sig. Idag så hade jag verkligen så ont att varje steg jag tog så kändes det som att huvudet skulle sprängas.. men men, vi får se vad dom säger i morgon!

Just ja, Hector har ju en sån här nalle puh bil. Och nu har han lärt sig att kliva av den själv så man slipper passa som en tok så att han inte kastar sig av bara... Han är super duktig, och fastnar han med foten eller nått så klurar han ut hur han ska få loss den alldeles själv och allt går gallant! Jag är så stolt över min bebis..=)

Nä nu ska jag gå och sova... har massor att göra i morgon så jag vill vara så pigg som möjligt!

Älskar min underbara familj

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker