18 april, 2009

Hemma igen

Vi har precis kommit hem nu efter en låååång promenad, jag är helt slut!

Hector somnade vid 11 och sov i en timme så Veronica o Liam kom hit och mötte oss eftersom dom redan vara klara.. När Hector hade ätit lunch så klädde vi på oss och promenerade ner på stan.
Det var inte så jättehärligt väder ute, eller jo det var det men det blåste så kallt...brrr.. Liam fick åka i vagnen med Hector en liten stund, men bara en liten stund då Hector blev skitsur över att ha någon annan i sin vagn..haha. Men söta var dom iaf. =)

Först var vi in på konsum och handlade lite lördagsgodis och mat till Hector. Sen gick vi till Barnens handelsbod för att kika på present till Liam till i morgon, men hittade bara en fin kroklist till Hectors rum i samma stil som dom krokarna han redan har.. så det kommer att bli jättebra..=)Liam fick såpbubblor som vi satt på en bänk och lekte med, medanst Veronica var in på ica för att köpa hårfärg.

Sen gick vi en tur ner i lekparken och busade, Liam skulle fika med sitt godis först innan han lekte, sen fick jag följa med och gå några varv i klätterställningen med honom...=) Men Eric tog över efter en liten stund och busade med honom. Det blev även gungning för både Hector och Liam. Hector tycker det är superkul att gunga..=)

Japp sen tog vi och började röra oss hemmåt, dumpade av Veronica o Liam hemma hos dom och fortsatte hem till oss...hehe

Hector har precis fått i sig lite välling och jag ska bara ta det lungt nu ett tag, känner att jag behöver det. För lite sömn och bihåleinflammationen gör att man inte alls är på humör eller har orken nog att göra något. Så det blir vila ett tag innan jag sätter igång med städning och röjning här hemma.

Älskar mina älsklingar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker