18 april, 2009

Presentshopping...

Nu har jag precis beställt en massa leksaker till Hector som han ska få när han fyller år..=) Det är så himla kul och spännande...hehe
Det blev lite smått o gott, en gunghäst, micki kök med tillbehör och lite annat... Sen ska jag även köpa bord och stolar till honom men det köper jag nere på barnens handelsbod istället, dom hade ju det där fast andra stolar till som vi tyckte var sötare.
Det är ju bara lite mer än en månad kvar tills Hectors första födelsedag och det känns både kul och jobbigt, kul att han ska fira sitt första år med oss men jobbigt eftersom att tiden går så otroligt fort och Hector är inte längre ett litet spädbarn som bara ligger där, fast det har han ju typ aldrig varit, men ändå.. han växer och nu är han en liten pojke, men han kommer ALLTID att vara min lilla bebis..=) Självklart är det ju superroligt att se sin son växa och lära sig nya färdigheter för varje dag som går.. jag älskar verkligen min underbara pojke och jag älskar att vara mamma till en så fin Hector som han är!

Dagen har varit skit seg sen vi kom hem efter en tur nere på stan, jag har mått så dåligt hela eftermiddagen och kvällen och jag känner mig helt slut i kroppen och huvudet. Jag behöver verkligen komma in i bra sovrutiner nu annars vet jag inte vad jag ska göra. På tisdag börjar ju ERic jobba igen efter en lång ledighet och då måste jag ju vara pigg för Hectors skull, för min skull också för den delen.

Eric hjorde kyckling ris och curry till middag idag, det var jättegott.. Han börjar bli en riktig hejare i köket nu, det är så kul..=)

Hector har bökat lite under kvällen och har inte riktigt kunnat sova, jag tror att han har magknip för han fiser och rapar hela tiden.. haha... Men en sak som inte är lika kul är att raparna stinker pyton.. uscha. Fattar inte varför, men men...

Nu ska jag försöka bli lite trött här så jag kan sova, igår blev det ju halv 4 ungefär så idag satsar jag på innan 3 iaf..=) Man måste ju ha något mål att sträva efter..

Älskar min underbara familj

1 kommentar:

Anonym sa...

My name is Andrew Wang. I am Thor Wang's father. I noticed that my recent email have sparked some of your interest in the other side of the story.

You might have see my blog (savebabythorwang.blogspot.com) showing how Maria Danielsson manipulated the sympathy of well meaning Swedish public and defrauded them of 100,000 Kronors.

Read all about it at: http://savebabythorwang.blogspot.com

There is a lot more to the story that what Maria Danielsson has told Expressen or Aftonbladet.

Please feel free to email me at: SaveThor@gmail.com. If you have any questions about what the other side of the story is.

Please help me find my son!

Lilypie 1st Birthday Ticker