19 april, 2009

Söndag

Då var det en ny dag igen då, jag vaknade upp med huvudvärk så det var inte alls kul..=(

Inatt tror jag att jag somnade innan 3 som jag hade hoppats på men sov ändå länge idag, till 12.. men det var behövligt kan jag tala om, jag mådde ju inte alls bra igår och idag mår jag sådär. Men jag har tagit lite tabletter och hoppas på att det går över snart.

Efter 15 tiden ska vi ju gå på kalas. Måste ner och köpa inslagspapper till presenten och ett kort innan, så det börjar bli lite knappt med tid här. Men jag väntar på att huvudvärken ska släppa bara.

Eric står och lagar mat och Hector sitter inne i sitt rum och leker, han är så otroligt duktig på att leka min pojke..=)

Haha, måste bara skriva att "indianljudet" som han gör när han klappar på munnen gör han konstant, han tycker det är skitkul. I förrgår kväll så hörde vi hur han satte igång inne i sovrummet, då hade han vaknat och så fort han slog upp ögonen så började han klappa på munnen och leka indian...=)

Jag har städat ilte här när jag klev upp... måste fortsätta med det sen när jag kommer hem. Men vi måste åka till Willys sen också för att handla månadens blöjor och barnmat till Hector. Så vi har lite att göra idag, så nu har jag inte tid med att sitta här..

Älskar min fina Hector

1 kommentar:

EmiliasMamma sa...

Tjohoo..Trevligt att ses idag=)

Lilypie 1st Birthday Ticker