17 april, 2009

Jag vill sova NU!

Ja då sitter man uppe igen då... fan vad trött jag blir på detta..! Jag är hur trött som helst men kan verkligen inte sova...

Eric gick och la sig vid 23 och jag vill så gärna också somna tidigt en kväll nu. Hector vaknade vid 12 och hade ont i magen så han satt uppe med mig en stund och kved och hade sig, stackars liten! Men nu sover han här bredvid mig så sött.

Jag tänkte faktiskt ta och lägga mig nu och hoppas på att somna snabbt, hatar att ligga i timmar och grubbla.. Men det blir nog till att läsa lite i min bok innan så jag verkligen tröttar ut hjärna och ögon, förhoppningsvis så somnar jag innan 3 inatt, men det tror jag inte på..
Men man kan ju alltid hoppas!

hela eftermiddagen så tog jag det lugnt, med hopp om att jag skulle må bättre till senare, och det gjorde jag..lite iaf..=)
Så då röjde vi lite här hemma och skulle sätta upp hyllor och sånt i Hectors rum, men vi kom inte så långt med det, jag med min beslutsångest..!

Eric har iaf städat badrummet idag,...=) Han är ju så duktig min man.. Men det är lite småfix oxh sånt som ska göras i ordning därinne och lite mer som ska tvättas rent, men badkar, toaletten, handfatet och golvet är nu rent iaf..=)Medanst Eric städade badrummet så satt Hector i ett bad och plaskade.

Just ja, Hector har ju lärt sig att hmm jag vet inte vad det heter "låta som en indian" kanske...haha. Nä men när man klappar handen mot munnen och låter samtidigt så det blir roliga ljud. Ja ni fattar säkert! Men det har han lärt sig att göra alldeles själv nu..=) Jag blir så stolt över min underbara pluttis!

Idag försökte han även att klättra upp i båten på öppnis, han hade lyckats om inte jag hade tagit den honom, men jag ville ju inte att han skulle ramla ner och göra sig illa. Dessutom så var det ju större barn där idag som lekte på den så atte... Men duktig var han iaf..=)

Det var mer saker jag skulle skriva om honom men nu har jag glömt bort vad det var, som vanligt.. minnet är inte det bästa man har. Så det är ju tur man har bloggen att skriva i så att man kan gå tillbaka och spana hur det har varit och vad man har gjort och när Hector lärde sig dittan och dattan... hehe. Ja precis....

Nä, nu måååste jag lägga mig i sängen och försöka sova!

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker