22 april, 2009

Tisdag

Usch vad seg jag är, jag ska gå och sova efter denna uppdatering tänkte jag, längtar redan..=)

Dagen har varit seg och jag har varit rastlös men ändå trött!

Jag sov ju i soffan inatt och igår kväll efter jag hade tagit min sömntablett så skulle det ta ca 30 minuter innan den verkade. Men efter 45 minuter så gav jag upp, stängde av teven och sen har jag inget mer minne, haha... Jag måste ha slocknat direkt, så jäkla skööönt!!!!
Somnade vid 2 inatt och det är länge sen jag somnade så tidigt..=)

Vaknade av mina killar som kom upp vid 8 i morse men var hur flummig som helst och sov vidare..hehe. Gick upp strax efter halv 11 tror jag, kroppen är lixom inte van vid allt detta, men det kommer att bli bättre, jag vet det..=)

Och eftersom att jag var lite borta på fm så glömde jag helt bort att jag hade tid på Vc idag vid 11, så den missade jag. =( Och hon hade fullbokat denna vecka så jag få helt enkelt vänta på nästa inbokade tid som är på tisdag, men men...

Eric åkte till jobbet vid halv 1 och då gjorde jag iordning mig och Hector för att gå till macken och hämta ut ett paket från blåelefant..=) Första rundan tog jagmed hunden, men efter en bit kom jag på att jag hade glömt plånboken så det var bara att gå hem igen för att hämta den, då lämnade jag hunden hemma, lättast så.
Jag köpte även en lasagne och en coca cola som jag åt när jag kom hem..gotti.

Hector somnade en stund vid 3 tiden och sen var det full rulle här hemma tills han somnade för natten vid 19. Helt galet vad han röjer nu..haha
Jag har städat och fixat lite här hemma.. när jag stog och vek tvätten så vänder jag mig om mot Hector, då är han ute och vandrar mitt i rummet (v-rummet)..hehe. Så duktig han är min lilla pojke, men när jag tittade på honom så började han att garva och ramlade på rumpan..=)

Eric har ju varit hemma i nästan 2 veckor nu så Hector har ju börjat vänja sig vid att ha pappa hemma, så idag har han frågat efter "pappa" några gånger. Och när Eric kom hem ifrån jobbet så ville han kramas och gosa med pappa..han vaknade nämligen då, han kände väll på sig att pappa var hemma igen..=)

När Eric kom hem så stack jag till macken direkt för att hämta ut ett annat paket som var för stort att ta på vagnen när jag var där tidigare idag.. Det är ju presenter till Hectors födelsedag, dom var så fina...=) Åh vad jag tycker att det är spännade att Hector ska fylla hela 1 år snart..=)

I morgon ska jag och Hector till öppnis på förmiddagen och sen ska vi ner på stan och käka lunch med Ellie och Angelica + barnen såklart..=) Vid 14 tiden så ska vi ha Liam en stund, Veronica ska på möte så vi går väll och leker i lekparken nere på stan, hoppas bara det är fint väder...!

Vi skulle ha behövt att åka och storhandla i morgon på förmiddagen men får ta det på torsdag eller fredag, jag måste nämligen frosta av frysen innan och rensa ur den...

Nu ska jag gå och sova..!

Älskar min underbara familj

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker