26 april, 2009

Härlig söndag

Då var det kväller och dags att gå och lägga sig snart då, ska upp tiiidigt i morgon. Jag ska hinna göra i ordning mig och Hector och vara nere på Vc vid 8 tiden ungefär..Uscha. Så jag måste kliva upp vid halv 7 iaf..=(

Dagen har varti superskön, en riktig söndag med slapp och mys med familjen. VI har njutit av det fina vädret hela dagen. Hela fm var vi ute och sen gick vi in och åt lunch och efter lunch och sovande för Hectors del så gick vi ut igen på gården. Det har varit super skönt!

Hector har sprungit omkring med sin gåvagn här ute på gräsmattan, han har nog gått mer än krypit idag och han går jättebra utan stöd från oss eller gåvagnen också. Jag är så otroligt stolt över honom och han vill gå hela tiden nu..=)

Hector har även gått omkring och lekt med sin lilla boll och han är så söt när han säger "båll".. Han har börjat med det idag, eller ja han har försökt att säga det en längre tid men idag förstog man vad han sa iaf..=)

Eric satte även dit barnsitsen på min cykel idag och så provade vi att cykla runt på gården lite med Hector och han tyckte det var super roligt..=) Härligt... Jag hade tänkt att ta cykeln ner till Vc i morgon men kom på att det blir lite krångligt när man väl är nere sen eftersom att dom ska ta prover på mig så vill jag att Hector hellst sitter i sin vagn. Så det blir till att ta bilen..

Vid halv 4 ungefär så åkte vi och lämnade Michelle i mariefred, Hector somnade på hemvägen och sov i 40 minuter ungefär. Vi stannade till på Öb och Eric sprang in och köpte gott till kvällen till mig och en cykelpump samt ett lås. Men det var tydligen inte rätt munstycke på pumpen så det var ett onödigt köp..=( men godiset och colan var god..=)

När vi kom hem så lekte vi med Hector i hans rum ett tag, jag och Eric invigde Hectors nya tunnel men Hector var lite smått rädd för att kliva in så han måste vänja sig lite med den först..=) sen la jag mig i soffan för att vila lite, hade så jäkla ont i huvudet och var jätte seg i kroppen.

Hector somnade strax efter 7 och Eric gick och tränade då. Han har sovit lite oroligt nu under kvällen och vaknat ett antal gånger men nu sover båda mina killar sött. ERic jobbar ju fm så han var i säng innan 22 iaf.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med morgondagen....

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker