02 april, 2009

Lite piggare idag...

Hector ligger nu och sover, lite dum tid bara men det gör inget... när man är lite dålig så får man sova när man vill och hur mycket man vill..=)

Hector har mått bättre idag. Hans feber har inte överstigit 38.6 och det är ju skönt för honom, igår hade han ju över 39 nästan hela tiden.

När Eric åkte till jobbet så skjutsade han ner mig och Hector till stan. Jag var ju tvungen att handla vätskeersättning och lite morotspure och majsvälling, han har ju varit lite krasslig i sin mage också så det är bäst att ge honom det mildaste så att det blir bra fortare. Men det är ingen magsjuka iaf, utan han är bara lite dålig...*phiu*

Vi mötte Angelica och Amelia nere på stan också, så vi gick runt och shoppade tillsammans och sen tog vi även en fika på Nancy´s. Japp jag gav dom en liten chans till, även om jag inte ville, men jag orkade inte gå någon annanstans heller... Men det var bra, jag tog en kyckling o cyrry baguette och den var rätt så god faktiskt.
Sen tog vi oss en liten promenix innan dom vandrade hemmåt...

Vi fortsatte shoppingrundan nere på stan och jag gick in på barnens handelsbod och köpte lite presenter till Hector som han ska få när han fyller år..=) Och sen var jag även in på Lindex och köpte lite strumpor till honom...det behövdes kan jag tala om..hehe
Har sprungit runt och letat efter bra skor till Hector också men det fanns inga i hans storlek någonstans, han har nämligen redan 21..haha storfot! 21 verkar vara en populär storlek för alla skor i den storleken var slut...jahapp jag får väll beställa på nätet då.

Sen tog vi bussen hem och vi var hemma vid 15.30... och då var vi båda trötta och satte oss och slappade framför datorn..=)

Jag har beställt lite saker till Hector som han ska få i present också... =) Det är å mycket som jag vill ha till honom...haha

Nu vaknade Hector så jag får väll ge upp det här nu..

Älskar min underbara pluttis

1 kommentar:

annsan sa...

Hej vännen, du har en påskaward hos mig!

Ha en skön dag.
kram
annsan

Lilypie 1st Birthday Ticker