12 augusti, 2008

Trött...zzzzzzz

Nu är jag jättetrött så det blir nog inte så mycket skriva.

Idag var ju prästen här och det gick bra, ska nu fundera ut vem/vilka vi ska ha som Hector´s fadder/faddrar. Sen ska vi även fundera på om vi ska ha någon som sjunger solo, det lutar åt det hållet, men vem? Jaja det löser sig nog.
Efter han han hadde varit här så tog vi och åkte ut till Karlssons för att handla en gräsklippare, gräset som vi la ut på uteplatsen för några veckor sen har vuxit hur mycket som hellst så vi var tvungna att klippa det nu...

Hector har inte varit så glad idag heller, det är svårt att göra honom nöjd när han inte ens vet själv vad han vill... men det blir bättre snart, får stå ut några dagar till =)..!! saknar min glada Hector...

Åh vad jobbig Mowgli har varit idag, han har stått och hängt på mig och Eric hela dan, han står bara där och flåsar och sen följer han efter en vart man än går.. och då menar jag värkligen följer efter, han står brevid hela hela tiden!!!!!
Jag antar att det är löptikar ute eller så börjar han få ont igen och vill tala om det på sitt jobbiga sätt..

Nej nu ska jag gå och sätta mig i soffan och mysa med Eric och Hector, snart börjar So you think you can dance, ska titta på det och sen är det sängen..zzzzz
Jag orkar inte ladda upp någon bild idag, gör det imorgon.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker