12 augusti, 2008

Måndag

Nu sver äntligen min lilla Hector, han har skrikit och bökat hela kvällen med oss..... Min stackars lilla skrutt, händer så mycket i din lilla kropp att du inte vet vart du ska ta vägen eller vad du vill göra, men nu är det över för idag.

Vi har varit hos mormor idag och Madde och Lucas tittade förbi en liten stund.
När Hector satt i sin babysitter så skulle Lucas vara duktig och gunga honom, så sööt..Hehe, och sen när Hector var färdig så skulle Lucas också gunga, han var lite stor för den men det gick ju bra i alla fall, så roligt med barn....
Jag började städa badrummet i kväll men kom inte så långt då min son fick för sig att gnälla och skrika lite, så jag får fortsätta med det i morgon om min lilla herre tillåter det då =)

I morgon kommer prästen hit och vi ska planera hur dopet ska vara.. ska bli kul..!!!

Och ja just det, min nya soffa skulle ju komma den här veckan... yippi... så roligt, hoppas bara inte någon leverans är försenad.... det kommer bli så fint i mitt v-rum. Och du min lilla hund ska absolut inte få ligga i den....grrr

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker