01 augusti, 2008

Fredag - Hector är lite hängig

Igår somnade Hector vid 23.00 och vaknade 06.30 för en liten matstund, för att sen sova lite till, alltså han sov i 7½ timme i sträck. Frågan är: trött eller sjuk?? Dagen började med att Eric kom in och väckte mig och Hector vi 10.15 och han fick lite mat och somnade om. Han har sovit hela dan i dag, dom gångerna han har vaknat har han bara tittat upp och knappt sagt ett ljud och sen somnat om nästan direkt. Stackarn, han kanske håller på att bli sjuk, hoppas inte det.....

Vi har varit nere på stan och framkallat massa foton idag, över 380 bilder x2 och sen tror jag att det var 8 förstoringar. Ska hämta ut dom nästa fredag, ska bli så kul att få fixa med dom sen.
Man kunde även beställa som tavlor nu av sin egen bild...det ska jag göra=). Måste hitta en bild på Hector som blir fin, fast alla bilder på honom är fina så det kommer att bli jättesvårt. Tavlan på honom kommer att bli 50x70cm, och kostar 799:-, men det är värt varenda öre!

Sen såg vi att dom hade fotografering nere på expert foto, det bara måste vi göra. En familjefotografering kostade 995:- och man fick minst 9 bilder i en pärm då, vilket jag tycker är billigt. Åhh jag bara längtar, vill ha så många fina minnesbilder av min älskade Hector som möjligt.
När vi kom hem ställde jag mig och lagade mat och tvättade lite, sen såg jag att äggen höll på att bli dåliga så då blev jag tvungen att baka lite =) Det blev en sockerkaka och en chokladkaka. Skulle baka bullar också men....
Hector vaknade och ville inte att jag skulle göra det, under hela kvällen fick vi en liten gnällspik, som då också tyder på att han inte mår så bra. Jag bara hoppas på att han bara är allmänt trött och gnällig av ingen orsak idag och återgår till min pigga, glada och pratfulla älskling i morgon. Hoppas, hoppas...... vill inte att han ska må dåligt *snyft*

Nu har Hector precis somnat, han ligger i pappas famn och sussar så sött och jag hoppas att han kommer att sova gott i natt, och vaknar som min vanliga solstråle.

Vi har värkligen haft tur, vi har världens finaste son. Jag blir så glad att jag får tårar varje gång jag tänker på hur lycklig jag är över att ha min Hector. Du är vårat allt och vi ska alltid finnas här för dig. Min älskade son!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker