07 augusti, 2008

Onsdag

Våran filmkamera har gått sönder....=(
Bilden är helt svart, och när vi väl får bild så blinkar den. Vi åkte ner till expert för att att kolla om dom visste vad det kunde vara för fel.
Men nej.. det visste dom inte, trode dom skulle kunna det, dom erbjöd oss att vi skulle skicka in den för att låta dom titta på den.
Men en undersökning kostar mella 500-1000 kronor och sen efter det får man ett kostnadsförslag på vad lagningen kommer attt kosta, så vi tyckte inte att det var värt det.
Vi köper hellre en ny då..

Imorgon ska vi ner och titta på en ny filmkamera, vill ju ha en så fort som möjligt eftersom att jag vill filma Hector och vill inte missa nått....

Hector ligger och sover nu (bilden)
Vi var även ute på åsby idag en liten stund, åkte ut dit för att fota våran ena soffa som står där, vi ska sälja den och den vi har hemma. Men vi glömde kameran.... Hehe..Så vi tog kort på den vi har hemma, dom ser juh likadana ut bara att dom är olika stora.Nästa vecka kommer eventuellt våran nya soffa, det kommer att bli såå fint =)

Nu har fotona kommit också som vi framkallade...Jag bara längtar tills jag får hämta dom..

Min lilla Hector har lekt jättemycket idag, han låg och pratade med sin mobil i sängen hur länge som helst och efter att han hade sovit lite på dagen så hörde jag hur han började asgarva ifrån sitt rum, jag gick dit och där låg min underbara son och tyckte allt var hur roligt som helst...
Det är såå kul, han är såå gullig när han skrattar... det kommer mer och mer för varje dag som går..
puss på dig min lilla Hector.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker